RETURNAREA PRODUSELOR

Produsele achizitionate de pe site-ul nostru se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile de la primirea produsului . Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

Articolul 12 mentioneaza ca produsele se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara urme de utilizare, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit, impreuna cu o copie a facturii de achizitie, in termen de 10 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. S.C. FETISSHOP S.R.L va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil dar nu mai tarziu de 14 zile de la data denuntarii in scris a contractului. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

Plata transportului pentru retur revine in sarcina clientului.

Pentru a returna un produs, va rugam sa ne contactati telefonic la 0726640361 sau prin email la contact@fetisshop.ro. Din motive de igiena NU SE ACCEPTA PENTRU RETURNARE produsele desigilate, chilotii, catsuit-urile sau seturile care contin chiloti sau articole intime. De asemenea nu se pot returna produsele purtate, folosite, cu etichete rupte sau ambalaje deteriorate etc.

Cum se returneaza un produs

1. Ne scrieti un e-mail cu nemultumirile Dvs. la adresa contact@fetisshop.ro.
2. Va rugam sa ambalati produsul in mod corespunzator.
3. In colet adaugati o hartie pe care sa precizati:
– Numele Dvs.
– Motivul returnarii-nu este necesara precizarea
– IBAN Cont bancar
– Nume banca
– Titular cont
4. Primiti banii in contul bancar personal.

 

FetisShop.ro garanteaza clientilor dreptul de a returna produsele in termen de 10 zile lucratoare de la primirea acestora fara a solicita nici o justificare cu conditia ca produsele sa fie sigilate si in ambalajul original.
Produsele pot fi inlocuite cu alte produse de valoare echivalenta sau mai mare sau se pot solicita banii retur. In acest caz cheltuielile de transport retur vor fi suportate de client.